Τετάρτη 30 Απριλίου 2008

Τα άγχη του Πάσχα (διαχρονικά)

Αν θα είναι καλά πλυμένο το εντεράκι για το κοκορέτσι


Ποιος θα νικήσει στο τσούγκρισμα των αυγών



Αν θα μας κάψουν το μαλλί αυτοί που μας ακολούθου στον επιτάφιο (αναμφίβολα ο μεγαλύτερος φόβος μου !)



Αν ο παππούς πάθει καρδιακή προσβολή από τα βαρελότα



Τι νούμερο φον ντε τεν φορά φέτος ο Γαϊτάνος


Πώς ο Μπομπ Σφουγγαράκης (τετράγωνος) χωρά μέσα σε σοκολατένιο αυγό (ωοειδές)



Σε ποιο στρατόπεδο θα εμφανιστεί η Έφη Θώδη



Παραδεδεχθήτε το, σας εκφράζουν απόλυτα!

(σελ.18, Big Fish, 26/4/08, Πρώτο Θέμα)

2 σχόλια:

ειρηνη είπε...

εγω μονο δυο απο αυτα τα αγχη εχω! αν θα τσουγκρισω τα περισσοτερα αυγα και αν θα μου καψουν το μαλλι! Το εκαψαν σε μια κοπελιτσα στην κυμη! Απο τοτε το λεμε και γελαμε με τα παιδια!

Maria είπε...

Μην γελάτε γιατί ποτέ δεν ξέρεις τι γίνεται. Έτσι έκανα και εγώ, μέχρι που πριν 3-4 χρόνια άρπαξαν και τα δικά μου μαλλιά, αλλά ευτυχώς τα πρόλαβαν, γιατί διαφορετικά φαντάζεσαι τι θα γινόταν!